diumenge, 27 d’abril del 2008

No, jo sóc extern

És una frase que sento tot sovint en les diferents empreses que vaig a treballar. I és que cada vegada és més freqüent que la majoria del personal informàtic d'una empresa sigui personal d'una empresa externa.

Al principi em sorprenia una mica perquè pensava que la informàtica era (de fet és) una part fonamental de totes les empreses, i creia que hi havien de dedicar-hi pasta perquè la empresa anés millor. Però està clar que quant una empresa no va tant bé econòmicament com voldria, suposo que de les primeres coses que prescendeix és de l'apartat tecnològic.

I segurament deu ser més fàcil no contractar més desenvolupaments d'aplicacions informàtiques a empreses externes, que haver de despatxar personal informàtic.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic impressionat, he de dir. Molt sovint no em trobo amb un bloc que cada educativa i entretinguda, i deixeu-me informar-lo, tens posat el dit al cap. El seu concepte és excepcional, la dificultat és una cosa que no suficients persones estan parlant intel · ligentment sobre. Estic molt feliç que em vaig trobar amb tot això en el meu recerca per a alguna cosa respecte a això.