diumenge, 27 d’abril del 2008

Quickr es una aplicació

És el que no parava de repetir el treballador d'ibm quant es referia al lotus quickr. Com vaig comentar, aquesta setmana passada vaig estar en un event del lotus quickr. A més, era el meu primer i en anglès. Tot i el meu just, just nivell del idioma, encara vaig seguir prou bé.

Bé, com deia, com a aplicació de domino que és el quickr; dins el seu arbre de directoris (via lotus administrator) podem accedir a les carpeta dels diferents "places" i treballar d'una forma més corrent (en el mon notes) amb els anomenats Placebots. Aquests no son més que agents de domino que trobarem en la main.nsf de la carpeta del Place que vulguem. Amb l'ajut del designer doncs, els desenvolupadors de domino poden treballar amb els placebots com estan acostumats a fer-ho normalment amb els diferents tipus d'agents, ja siguin java, lotus script entre d'altres.

Com en el cas dels Placebots, els membres dels places es poden controlar des de l'ACL de la mateixa nsf.